Jena nábytek

V posledních pár dnech(týdnech) jsem měl co dočinění s nakupováním v Jena nábytku – Kolbenova.

Mimo jiné jsem si vybral i konferenční stolek K48, který má uprostřed sklo. Bohužel nebyl skladem a bylo mi tedy sděleno, že přijde během 2-4 týdnů a poté, že budu informován až si jej tedy budu moct vyzvednout.

Čekání bylo nekonečné, už po dvou týdnech jsem se začal zajímat jak to se stolkem vypadá. Podařilo se mi dovolat hned napoprvé. Paní jsem tedy sdělil o jakou objednávku jde a samozřejmě i své kontaktní údaje. Paní slíbila, že zjistí stav objednávky a zavolá mi. Naivně jsem čekal, že do 10 minut mi zazvoní telefon. Nezazvonil. Tudíž jsem počkal do druhého dne a pokoušel se dovolat do Jeny znovu. Opět jsem nemusel nechávat dlouho vyzvánět a telefon zvedla zase nějaká jiná paní, která mi stav objednávky zjistila během hovoru a sdělila, že nemají zatím žádné informace, ale ujistila mě, že jakmile bude stůl skladem, přijde mi sms.

Když už se blížil konec čtvrtého týdne a já neměl žádnou informaci, řekl jsem si, že možná na mě zapomněli a raději se zase připomenu(přece jen člověk by si rád plánoval věci trochu dopředu a věděl s čím má počítat). Bohužel nyní telefon pouze vyzváněl a nikdo ho nezvedal. Tak jsem v průběhu dne zkusil zavolat ještě 2x, bohužel bez úspěchu a dokonce mě ústředna i zablokovala – jakékoliv další pokusy dovolat se byly automaticky ihned odmítnuty, a proto jsem zavolal z jiného čísla a uspěl jsem! Nemusel jsem ani dlouho čekat a během chvilky jsem už hovořil s operátorkou. Bohužel paní neměla žádné konkrétnější informace, sdělila mi, že stůl zatím nedorazil, ale že dnes ještě přijede kamión se zbožím a je možné, že tam bude i ten můj stolek – a nebo také ne.

A hurá! Asi po dvou hodinách mi dorazila SMS s informací, že stolek je skladem a mám 7 dní na vyzvednutí, jinak mi bude účtováno skladné. O víkendu jsem si tedy pro stolek dojel a rovnou ho i smontoval – otázka 10 minut, když nepočítám marný dvouhodinový pokus do toho stolku zasunout středové sklo. Opravdu jsem zkoušel všechno možné, raději nebudu ani popisovat. Nicméně raději jsem pokusy vzdal, když jsem si uvědomil kolik je už vlastně hodin a že do skla začínám mlátit gumovou palicí a nemuselo by to dopadnout dobře. Prostě to sklo bylo o 1-2mm širší, než vyříznutá deska stolu.

Druhý den, po dalším telefonu s operátorkou Jena nábytku, jsem odeslal online žádost o reklamaci a přiložil fotky. Následující den mi přišlo potvrzení o přijetí reklamace a informace, že mě během dvou dnů bude kontaktovat jejich pracovník, který se na stůl přijede podívat a domluvíme se na řešení. Tak jsem zvědav.

PS: Jena nemá standarně předvrtávané díry v nábytku? Protože alespoň já takové štěstí neměl. Jaká je Vaše zkušennost?

UPDATE: Nakonec byla domluvena reklamace – výměna zboží. Telefonicky mi bylo sděleno, že mi dovezou rovnou jiný stůl a se sklem, které již bude pasovat. Bohužel ani po dalších cca třech týdnech mi nedovezli stůl se sklem, které by pasovalo(a bez mého připomenutí by borci z Jenny odjeli, aniž by si vzali původní reklamovaný stůl se sklem). Už jsem opravdu na to neměl nervy a nechtělo se mi čekat další měsíc a tak jsem popadl sklo a odnesl ho do nejbližší sklárny, kde mi ho za 100 Kč lehce zbrousili.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tyto stránky jsou chráněny reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a smluvní podmínky společnosti Google.